نموذج الشكاوى

(في هذه الحالة من الضروري تعبئة معلومات المُشتكي في القسم التالي) | (in this case it is necessary to fill-in the complainant's information in the next section)
(في هذه الحالة لا يتم تعبئة معلومات المُشتكي في القسم التالي) | (in this case the complainant's information will not be filled in the next section)
في كلا الحالتين أعلاه فإن المُؤسسة ستقوم بالتحقيق في الشكوى وفي حال توفر معلومات التواصل الخاصة بالمُشتكي فإن المؤسسة ستقوم بالتواصل مع المٌشتكي لإطلاعه/ا على النتائج والقرارات المُترتبة عن الشكوى المُقدمة من طرفه/ا. إن مؤسسة فلسطين الخير ستتعامل بحيادية واحترام وسرية مع جميع الشكاوى الواردة إليها سواءً كانت من جهات داخلية (طاقم المُؤسسة) أو خارجية (مُستفيدين من أنشطة ومشاريع المُؤسسة / شركاء محليين و/أو خارجيين / مانحين الخ...).
In both of the above cases, the organization will will investigate the complaint, and if the complainant's contact information is available, the organization will communicate with the complainant to inform him/her of the results and decisions resulting from the complaint submitted by him/her. Pal Khair will treat impartially, respectfully and confidentially with all complaints received, whether they are from internal bodies (the organisation's staff) or external (beneficiaries of the organisation's activities and projects / local and / or external partners / donors, etc...).

العنوان ومعلومات التواصل | ADDRESS & CONTACT INFO

Click or drag a file to this area to upload.